Volg ons!

Over ons

TailWind Premiums heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van relatiegeschenken en promotionele artikelen. Doordat alles in huis gebeurt kan er bijzonder snel worden geschakeld. 

U heeft bij ons van start tot eind altijd één en dezelfde contactpersoon. U hoeft dus zelf niet te schakelen tussen verkoop, administratie, studio en logistiek. Eén aanspreekpunt vanaf aanvraag tot levering. Dat maakt het voor iedereen wel zo overzichtelijk.

Afhankelijk van het kader van de opdracht die wij bij TailWind van u meekrijgen zal er een vrijblijvend voorstel voor u worden uitgewerkt. Wij werken bewust niet met dikke catalogi waarin u zelf moet bladeren om een keuze te maken. Door de enorme ervaring die wij in huis hebben kunnen weten wij direct of een bepaald product past binnen uw budget, uw visie en de gewenste levertijd.

 Onze voorkeur gaat ook uit naar een samenwerking in plaats van een klantleverancier verhouding. Betrek ons gerust aan het begin van uw project. Laat ons meedenken, de voorstellen uitwerken, zorgen voor schetsen en uiteraard de samples van de daadwerkelijke producten zelf. Op deze manier geloven wij dat het maximale uit de samenwerking kan worden gehaald. En om heel eerlijk te zijn, met minder nemen wij geen genoegen en u toch ook niet?

 Onze productie is heel divers. Wij kunnen in Nederland standaard premiums bedrukken, borduren, graveren, blinddrukken, etsen etc. Voordeel is een kleine oplage en een enorm snelle levertijd. Soms zelfs binnen 48 uur. Voor de wat grotere oplages of speciaal voor u ontwikkelde producten wijken wij uit naar het buitenland. Afhankelijk van product, bewerking, oplage en levertijd kan er worden gekozen voor productie in Italië, Duitsland, Polen, Ierland, UK, Turkije of het Verre Oosten.

 Voor het hele traject hebben wij bij TailWind onze eigen specialisten. Omdat alles wat wij u zullen voorstellen uit onze eigen koker komt zijn de lijnen tussen ons en u dus bijzonder kort. Eigen studio, eigen fotografie, eigen expediteur, alles in eigen huis.

 Graag doen wij ook net even iets extra’s. Zo hebben wij bijvoorbeeld een hele mooie oplossing om uw eigen webshop te lanceren. Dat kan zijn voor intern of extern gebruik. Voorraadbeheer op één locatie. Uniformiteit qua uitstraling van uw bedrijf. Geen losse afdelingen die zelf hun beleid bepalen. Geen gemis meer op het gebied van inkoopvoordeel omdat iedereen zelfstandig aan het handelen is. Centraliseren en professionaliseren is wat wij hiermee willen bereiken. Om dit weer zo goed mogelijk vorm te geven beschikken wij ook over een eigen Packshot Creator. Uw producten fotograferen wij digitaal op een white page achtergrond. Producten in de webshop zijn daardoor zo mooi belicht en scherp dat het zal zijn of u het product van uw beeldscherm kunt pakken. Heel fijn wanneer u bijvoorbeeld te maken heeft met meerdere vestigingen.

 Uiteraard kan voor onszelf dan ook een website niet ontbreken. Hierin geven wij u toch graag de mogelijkheid om zelf eens digitaal te bladeren en indien gewenst meteen een sample of een offerte bij ons aan te vragen.

 Het spreekt voor zich dat wij graag met u kennis willen maken om bovenstaand nog eens toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Graag bekijken wij samen met u welke slag er nog in professionaliteit en efficiency geslagen kan worden. Probeer het gewoon eens en nodig ons uit voor een vrijblijvende kennismaking en een screening van uw processen op dit moment. Wij beloven u één ding, het is altijd bijzonder leerzaam voor beide partijen.